wtorek, 3 stycznia 2017

Zaorany

Wakacje 2015  plaża miejska Dębno
-Tatoo - Syn (lat 6) zaczyna swój wywód- A dlaczego dziewczynki noszą stroje kąpielowe, a chłopcy tylko kąpielówki?
Ocho (myślę sobie) zaczyna się. Dzisiaj czemu stroje kąpielowe, jutro wypali: Skąd się biorą dzieci? Hmmm może zbyć tradycyjnym " zapytaj mamy"? Ale spokojnie, spokojnie nie wpadajmy w panikę(zwłaszcza,że mamy na miejscu brak). Trzeba jakoś dziecku świat wytłumaczyć.
-No wiesz synek- zaczynam- Dziewczynkom kiedyś urosną piersi i tak żeby się czuły już bardziej kobieco, no i żeby wiadomo było że to dziewczynka. Oooo popatrz tam taka jedna mała tylko w kąpielówkach biega,
- To mój kolega
- Ups (trochu nienajlepszy przykład), ale wiesz o co chodzi?
- Mhmm- odpowiada syn (lat 6)
Oddycham, bo se uświadomiłem że jeszcze może wypalić z pytaniem "Co to śa piersi?"(nie zapytał i tu się pojawia uczucie ambiwalentne. z jednej strony wie co to piersi i nie pyta, a z drugiej wie co to piersi sześciolatek!) Mimo wszytko  zadowolony z siebie, W końcu to jeden z pierwszych dylematów Męsko-żeńskich w głowie młodego, który właśnie rozwiałem postanowiłem się poopalać.
Po chwili syn (lat 6), patrząc na mój odsłonięty tors, mówi
- Tatoo, ale ty też trochę masz!
I całe odchudzanie w izbu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz